Lexus LS, czyli luksus z kreatorem dźwięku

Z pewnością nieprzypadkowo nazwa tych samochodów kojarzy się z angielskim słowem "luxury", a jeszcze bardziej (choć tu, ze względu na rozmiar i znaczenie naszego rynku, nie mamy raczej do czynienia z zamierzonym chwytem marketingowym) polskim "luksus".

Lexus regularnie lokuje się na czołowych miejscach badań postrzegania marek w Stanach Zjednoczonych. W Polsce też cieszy się szacunkiem, choć pozostaje niejako w cieniu europejskich konkurentów spod znaku Mercedesa, BMW i Audi. Czy premiera nowego sedana LS, flagowego pojazdu luksusowego Lexusa, zmieni tę sytuację?

O wyjątkowości i przeznaczeniu modelu LS świadczą już choćby oficjalne nazwy jego wersji (Elite, Superior), jak i pakietów wyposażenia opcjonalnego (President, Exclusive). Samochód, który pojawił się w sprzedaży w 1989 r. był jednak od początku ceniony i chwalony przede wszystkim za swój ośmiocylindrowy silnik o mocy 245 KM - skomplikowany w budowie, ale imponujący cichą i kulturalną pracą. Obecną, czwartą już generację lexusa LS, oznaczoną liczbą 460, zaprezentowano w 2006 r. Producent informuje, że od chwili premiery w limuzynie tej wprowadzono około 2500 różnorakich ulepszeń. W najnowszej odsłonie wspomnianego modelu przy zachowaniu zasadniczych cech konstrukcyjnych dokonano 3000 następnych zmian. W stylistyce pojazdu, wystroju wnętrza, wyposażeniu, układzie jezdnym, silnikach...

Reklama

Pełny opis tego auta znajdziesz na stronie motoryzacja.interia.pl.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy