Dodge copperhead

Copperhead jest w zasadzie pojazdem przygotowanym do produkcji seryjnej, a powstał, by konkurować z europejskimi i japońskimi roadsterami. Jest mniejszy od swojego krewniaka vipera, a więc mógłby stać się rywalem takich wozów jak: BMW Z3, mercedes SLK, czy też porsche boxster.

W odróżnieniu od vipera, copperhead otrzymał 220-konny silnik V6 o pojemności 2,7 litra, napędzający 20-calowe tylne koła z ogumieniem 255/40. Przednie są nieco mniejsze, bo mają rozmiar 225/40-18. Uwagę zwraca bardzo przyjemna opływowa sylwetka tego roadstera z charakterystyczną długą maską i niską szybą, a także pięknie wkomponowane wyloty, tuż za wnękami przednich kół. Wnętrze jest 2-miejscowe i bardzo elegancko wykończone. Większość zegarów umieszczono w specjalnym wgłębieniu wykonanym pośrodku deski rozdzielczej. Dźwignia zmiany biegów ma tzw. otwarte kulisy, czyli na wierzchu znajdujące się prowadnice. Dodge ten odznacza się rozstawem osi 279 cm, długością 424 cm, szerokością 183 cm i wysokością 126 cm.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje