Bugatti EB 218

Pierwsza cyfra wskazuje, że mamy do czynienia z drugim już, sfinansowanym przez koncern VW, prototypem Bugatti, mającym 18-cylindrowy silnik. Podobnie jak poprzednia wizja, EB 218 był stylizowany i wykonany w ośrodku Ital Design.

Oczywiście silnik o układzie W (3 x 6 cylindrów) powstał u Volkswagena, podobnie zresztą jak aluminiowa rama przestrzenna. Nadwozie w kolorze Blu Notte Perlato również wykonano z aluminium. Długość tej 4-drzwiowej superlimuzyny wynosi 537,5 cm, szerokość 199 cm, 145,5 cm. Napęd z 6,3-litrowego silnika GDI o mocy 555 KM, w stanie suchym ważącego 315 kg, poprzez 5-stopniową przekładnię automatyczną przenoszony jest na wszystkie koła (285/50-18), mające zawieszenie typu multi-link. Między tylnymi osadzono 100-litrowy zbiornik paliwa.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje