„Zginę 3 października. Nie dożyję wesela wnuczki”

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rusza z nową kampanią edukacyjną „kierujesz życiem”. Przygotowany w jej ramach spot dotrzeć ma głównie do młodych kierowców.

Organizatorzy akcji przypominają, że tylko w zeszłym roku w 33 664 wypadkach drogowych śmierć poniosło 3026 osób, a 40 766 zostało rannych. Najwyższy wskaźnik liczby wypadków dotyczy grupy tzw. "młodych kierowców" - w wieku 18-24 lat. W 2016 roku byli oni sprawcami aż 20 proc. wypadków powstałych z winy kierujących. W zdarzeniach tych zginęły 542 osoby, a 7790 zostało rannych.

Jak myślicie, czy przygotowany w ramach kampanii spot trafi do młodych adeptów sztuki prowadzenia?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy