Fulda wprowadza na rynek nową oponę o wysokich osiągach

SportControl 2, nowa letnia opona klasy UHP w portfolio Fuldy, zapewnia jeszcze lepsze osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach.

Projektując zaawansowany wzór bieżnika, który optymalizuje powierzchnię kontaktu opony z drogą i równomiernie rozprowadza ciśnienie w ogumieniu, inżynierom Fuldy udało się osiągnąć krótki dystans hamowania na suchej nawierzchni.

Dzięki zredukowanej podatności na odkształcenia, osiągniętej poprzez zastosowanie szerokiej i sztywnej części barkowej, opona zapewnia większą precyzję kierowania, umożliwiając osiągnięcie wysokich osiągów na suchej nawierzchni.

Ponadto liczne rowki AquaFlow umożliwiają szybkie usuwanie wody, zapewniając trakcję na mokrej nawierzchni. Mieszanka gumowa na bazie krzemionki poprawia panowanie nad pojazdem na tego rodzaju powierzchni. Doskonałą przyczepność SportControl 2 na mokrej nawierzchni potwierdzają oceny na europejskiej etykiecie opon. Ponad 75% rozmiarów, które wejdą do sprzedaży do czerwca będzie posiadało w tym zakresie najwyższą kategorię A.

Reklama

Nowa Fulda SportControl 2 oferuje kierowcom poczucie pewności podczas jazdy na mokrej i suchej nawierzchni, a także znakomity stosunek ceny do jakości. Opona wyróżnia się zoptymalizowaną powierzchnią kontaktu z nawierzchnią i kształtem komory, dzięki czemu zużycie bieżnika jest równomierne, a opona osiąga dłuższe przebiegi.

Konstrukcja ogumienia o obniżonej wadze oraz zastosowanie nowej mieszanki gumowej zapewniają mniejsze straty energii, co przekłada się na mniejsze opory toczenia, a tym samym niższe zużycie paliwa.

“Fulda zawsze działa tak, by ulepszać produkty i zwiększać poziom satysfakcji klientów. Wyróżniająca się długimi przebiegami nowa opona Fulda SportControl 2 oferuje znakomity stosunek ceny do jakości. Nasi konsumenci otrzymają ogumienie, które doskonale się prowadzi i zapewnia sportowe osiągi po rozsądnej cenie," powiedział Martijn De Jonge, dyrektor marek opon osobowych koncernu Goodyear w regionie EMEA.

Nowa opona SportControl 2 będzie dostępna w 48 rozmiarach i pokrywa 72% segmentu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy