NAIAS za 12 dolarów

11 stycznia w Detroit - stolicy amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego - rozpoczął się najważniejszy w Ameryce Północnej salon samochodowy: North American International Auto Show 2010.

Ta ciesząca się ogromnym zainteresowaniem wśród producentów z całego świata, dziennikarzy i miłośników czterech kółek wystawa gromadzi co roku praktycznie wszystkie znaczące koncerny motoryzacyjne świata. Oczywiście na tak ważnym salonie nie mogło zabraknąć także reportera INTERIA.PL.

Reklama

W zlokalizowanych przy One Washington Boulevard halach Cobo Center, gdzie odbywa się NAIAS, debiutuje wiele nowych samochodów i wyznaczających trendy na przyszłość prototypów.

Od poniedziałku do wtorku wstęp na salon będą mieli jedynie dziennikarze. Przez kolejne dwa dni (13-14 stycznia) wystawa otwarta będzie dla przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego oraz zaproszonych gości.

15 stycznia to specjalny dzień przeznaczony dla celów charytatywnych (od 1989 roku zebrano dzięki temu 79 milionów dolarów, z czego 35 milionów w ostatnich sześciu latach; w tym roku bilet będzie kosztował 250 dolarów).

Dla publiczności NAIAS 2010 dostępny będzie od 16 stycznia. Cena biletów dla dorosłych - 12 dolarów. Dzieci poniżej 7. roku życia pod opieką osoby dorosłej wchodzą za darmo, a w wieku od 7 do 12 lat zapłacą 6 dolarów. Bilety grupowe (powyżej 25 osób) kosztują 8 dolarów.

Portal INTERIA.PL

Dowiedz się więcej na temat: salon

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama