Kobiety wolą... samochód

Angielskie kobiety coraz częściej wybierają samochód zamiast... dziecka. W ostatnich latach sprzedaż samochodów przedstawicielkom płci pięknej znacznie wzrosła i ta tendencja będzie się utrzymywać.

Samochody kupują najchętniej kobiety w wieku 29-44 lata, dyspozycyjne i bezdzietne. Badania wskazują, że do kobiet trafi w tym roku niemal 5 milionów samochodów, a więc połowa całej sprzedaży na rynku brytyjskim. Co więcej płeć piękna nie tylko kupuje połowę samochodów, ale ma decydujący wpływ na zakup 80 procent wszystkich pojazdów!

Tendencja do odkładania na później zamążpójścia i macierzyństwa jest coraz wyraźniejsza. Kobiety dłużej pragną być niezależne, dobrze zarabiać i cieszyć się życiem. Dlatego kupują kabriolety (Wyspy Brytyjskie mimo kiepskiej pogody są na drugim miejscu w Europie pod względem sprzedaży aut bez dachów) oraz samochody sportowe samochody, w których nie ma miejsca dla dziecka.

Nic więc dziwnego, że w Wielkiej Brytani średni wiek panny młodej to 30 lat, a liczba czterdziestolatek, które zachodzą w ciążę rośnie co roku o 6 procent, dzięki czemu od 1990 prawie się podwoiła. Obecnie jedna na pięć Brytyjek w wieku 40 lat nie ma dzieci. Za to ma samochód...

Podobną tendencję można zauważyć również w naszym kraju. Polkom także nie spieszy się do posiadania dzieci, co zauważył nawet rząd, uchwalając sławetne becikowe. Pozostawimy to bez komentarza, bowiem stara prawda mówi, że wychowanie dziecka do pełnoletności kosztuje mniej więcej tyle, ile dobrej klasy samochód...

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: samochody | sprzedaż samochodów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama