Calibra to wspaniałe auto!

Chciałbym uświadomić szanowną redakcję, a szczególnie redaktora, który pisał artykuł "Calibra to..." (*)

Autor obraża zwykłych użytkowników tego wspaniałego auta, jakim jest opel calibra. To, że dużo ludzi tuninguje (pseudo) ten samochód, nie oznacza, że jest to totalny złom. Najwidoczniej autor tego opisu, bo artykułem nazwać tego nie można, nie jechał nigdy porządną calibrą.

Mam w posiadaniu i calibre i bmw (e36 coupe), ten i ten samochód jest wspaniały, jeżeli nie da się go partaczom.

Proszę się zapisać do klubu calibry, przyjechać na zlot i zobaczyć, ze normalnymi calibrami jeżdżą normalni ludzi (tacy sami jak passatami, golfiakami czy bmw).

Najczęściej dużo ludzi, którzy piszą swoje wypociny na temat opla calibry, nie mają pojęcia o budowie tego samochodu (a sami jeżdżą dziwakami). Współczynnik oporu najmniejszy. Również brały udział calibry w wyścigach. O tym nikt nie wspomina.

Reklama

Równie dobrze można by było wypisywać bzdury na użytkowników passatów, bo teraz tego na pęczki się sprowadza do PL, szczególnie kombiaki. Proszę również zwrócić uwagę na golfa 3. Diodowe lampy, spojlery z przodu, z tylu, subwoofer z portalu aukcyjnego, plastikowe tuby a pod maska ma 1.4 silnik. Chciałbym również dodać, że w calibrach nie było silników 1.4, 1.6 czy 1.8.

Zaczynały się od 2.0, a 115 koni nawet pozwalało na dodawanie plastików naokoło samochodu. Nie wspomnę już o większych silnikach, jak ecotec. 2.0 150 KM, 2.5v6 170KM czy turbo. (...)

(*) List do redakcji

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy