Volkswageny w Polsce jak świeże bułeczki

W listopadzie zarejestrowano w Polsce 4143 nowe Volkswageny, o 22,32 procent więcej niż w listopadzie 2015 roku. W okresie od stycznia do końca listopada bieżącego roku 37 890 szt., o 1685 więcej niż nowych samochodów marki Toyota, o 7206 więcej niż nowych aut Opla i o 12014 więcej niż nowych Fordów.

Po 11 miesiącach tego roku udział Volkswagena w rejestracji nowych samochodów w Polsce wynosi 10,17 procenta. Tylko Volkswagen i Skoda (12,81 procenta) - dwie marki należące do koncernu Volkswagen mogą pochwalić się dwucyfrowym udziałem w rynku rejestracji nowych samochodów w Polsce.

W porównaniu z listopadem ubiegłego roku w minionym miesiącu znacząco zwiększyła się liczba rejestracji modeli, które od lat napędzają sprzedaż nowych Volkswagenów. Golfów zarejestrowano 1297 sztuk, czyli o 25,44 procenta więcej, a Passatów - 896 egzemplarzy, czyli o 18,52 procenta więcej. Od stycznia do listopada bieżącego roku zarejestrowano 11.155 Golfów (+8,56 procenta), 7777 Passatów (+11,39 procenta) oraz 3760 Tiguanów (+61,72 procenta).

"Dynamiczny wzrost liczby rejestracji nowych Volkswagenów idzie w parze ze sprzedażą dodatkowych usług - pakietu przeglądów czy opieki pogwarancyjnej. Klienci cenią sobie spokój oraz pełną przewidywalność kosztów eksploatacji. Z pakietu przeglądów korzysta aktualnie kilkanaście procent klientów, wobec kilku procent w 2015 roku. Na zakup opieki pogwarancyjnej decyduje się już co drugi nabywca nowego Volkswagena" - powiedział Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy