Świetna sprzedaż nowego Volvo XC90

​Volvo zakończyło już zbieranie zamówień na model XC90 z limitowanej edycji First Edition.

1927 samochodów (liczba ta nawiązuje do roku założenia firmy) znalazło nabywców w mniej niż 48 godzin. Co więcej, najwięcej samochodów zamówiono w ciągu pierwszej godziny trwania internetowej sprzedaży, w tym okresie w ciągu każdej minuty sprzedawano nawet siedem pojazdów!

Startowa edycja Volvo XC90 dostępna jest wyłącznie w kolorze czarnym, wyposażenie obejmuje m.in. skórzana tapicerkę oraz system grający o mocy 1400 W. Standardem jest również duża ilość systemów bezpieczeństwa, lista obejmuje m.in. układ automatycznego hamowania po wykryciu przeszkody (również pieszego i rowerzysty) czy minimalizowania skutków zjechania z drogi.

Reklama

XC90 First Edition można było zamówić z silnikiem benzynowym T6 (podwójnie doładowanym o mocy 320 KM) lub wysokoprężnym D5 o mocy 225 KM. Obie jednostki standardowo współpracują z automatyczną skrzynią biegów o ośmiu przełożeniach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volvo XC90
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy