Świetna sprzedaż Mini w Polsce

Polacy coraz chętniej odwiedzają salony marek premium. Nie wszyscy kierują się jednak do dealerów Audi, BMW czy Mercedesa...

O rekordowym pierwszym półroczu mówić mogą np. przedstawiciele Mini. Jak wynika z danych Instytutu SAMAR w pierwszej połowie 2017 roku na nowy samochód brytyjskiej marki zdecydowało się 911 rodaków. To aż o 32 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2016!

Najchętniej wybieranym pojazdem - będącego własnością BMW producenta - jest obecnie Mini Countryman. Wynik 411 dostarczonych polskim nabywcom egzemplarzy odpowiada za blisko połowę ogółu sprzedaży. Wszystko wskazuje na to, że sytuacja poprawi się jeszcze w nadchodzących miesiącach, gdy w ofercie pojawi się topowe Mini Countryman Cooper S E All4.

Reklama

Drugi w rankingu popularności jest podstawowy model - Mini Hatch - który przyciągnął uwagę 300 polskich nabywców. Trzeci na liście popularności w Polsce jest Mini Clubman. W pierwszej połowie roku zarejestrowano w naszym kraju po raz pierwszy 172 egzemplarze tego modelu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy