​Sprzedaż samochodów hybrydowych wyższa niż diesli!

Początek 2015 roku jest znakomitym okresem dla sprzedaży samochodów hybrydowych Toyoty. W styczniu, lutym i marcu hybrydowe modele były wybierane zarówno przez klientów indywidualnych, małe i średnie firmy, jak i duże floty. Już co czwarty sprzedawany obecnie w Polsce Auris jest wyposażony w pełny napęd hybrydowy, który dominuje obecnie nad dieslem w zakupach firmowych.

Toyota jest jedyną firmą na rynku, która konsekwentnie realizuje strategię hybrydową. Zarówno w całej Europie, jak i na polskim rynku, po napęd hybrydowy sięgają nowe grupy klientów. Firma posiada w swojej ofercie już 6 modeli hybrydowych, do tego w najczęściej wybieranych segmentach.

Od początku 2015 roku olbrzymim powodzeniem w Polsce cieszy się hybrydowa wersja kompaktowego modelu Auris. W całym 2014 roku co piąty sprzedany w naszym kraju Auris był hybrydą. Po dwóch miesiącach br. udział wersji hybrydowej Aurisa wzrósł do 25% - już co czwarty samochód wykorzystuje napęd hybrydowy.

Reklama

Analiza rejestracji nowych samochodów przez firmy pokazuje, że napęd hybrydowy jest obecnie wybierany w Aurisie częściej niż diesel: w styczniu i lutym br. firmy zarejestrowały 298 Aurisów Hybrid i 287 Aurisów z silnikami diesla.

Również klienci indywidualni doceniają zalety napędu hybrydowego. W marcu Aurisy Hybrid cieszą się rekordowym powodzeniem, wyprzedzając w zamówieniach indywidualnych zarówno wersje benzynowe, jak i diesla. Marzec będzie tym samym pierwszym miesiącem w historii Toyoty w Polsce, w którym napęd hybrydowy okaże się najczęściej wybieraną wersją w modelu Auris.

Łącznie w 2015 roku Toyota zebrała już niemal 1000 zamówień na samochody z napędem hybrydowym.

"Lawinowo rosnąca popularność samochodów hybrydowych nas nie zaskakuje, za to bardzo cieszy" - mówi Robert Mularczyk z Toyota Motor Poland. "Hybryda nie ma sobie równych pod względem niskich kosztów eksploatacji, jest rekordowo oszczędna, a do tego wyróżnia się nadzwyczajną płynnością jazdy i pełnym relaksem za kierownicą. Naszym celem jest przekonać Polaków, by docenili te zalety w równym stopniu co mieszkańcy krajów Europy Zachodniej, gdzie udział wersji hybrydowej w sprzedaży Aurisa przekracza już 50%".

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy