Sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce przekroczyła 20 000 aut

Toyota jest niekwestionowanym liderem rynku hybryd w Polsce, a jej przewaga nad innymi producentami systematycznie rośnie. W lutym 2017 roku łączna liczba samochodów hybrydowych tej marki sprzedanych w kraju przekroczyła 20 000 egzemplarzy.

Polscy kierowcy przekonali się do samochodów Toyoty wyposażonych w dwa silniki - ostatnie 10 000 egzemplarzy kupili w 12 miesięcy. Przyczyniło się do tego wejście na  rynek w 2016 roku trzech ważnych modeli hybrydowych - Priusa 4. generacji, SUV-a RAV4 Hybrid i zupełnie nowego crossovera C-HR Hybrid.

Reklama

Obecnie oferta Toyoty obejmuje 7 modeli z napędem benzynowo-elektrycznym, należących do 6 segmentów. W ciągu ostatnich 5 lat roczna sprzedaż wzrosła aż 40-krotnie i wyniosła w 2016 roku 8364 aut, o 119 procent więcej niż rok wcześniej.

Toyotę Auris Hybrid - najpopularniejszą hybrydę w Polsce - wybrało łącznie 9839 klientów. Drugim najczęściej kupowanym modelem hybrydowym jest Yaris Hybrid, którego łączna sprzedaż wyniosła 4628 aut. W 2017 roku rekordy popularności bije Toyota C-HR Hybrid - tylko w ciągu 2 miesięcy 2017 roku z salonów wyjechało 1036 crossoverów z tym napędem. Toyota RAV4 Hybrid jest dostępna od 10 miesięcy i w tym czasie  znalazła 2809 nabywców.

W 2017 roku mija 20 lat od debiutu Toyoty Prius - pierwszego masowego modelu hybrydowego na rynku. Od tego czasu kierowcy na całym świecie kupili 10 milionów hybryd Toyoty i Lexusa. Toyota oferuje łącznie 33 modele hybrydowe w 90 krajach.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje