Polacy nie lubią płacić za parkowanie

Ponad połowa Polaków kupuje głównie podczas promocji, dwóch na pięciu zawsze szuka bezpłatnych miejsc do parkowania, a co trzeci rodak nie płaci napiwków - wynika z badania "Zwyczaje finansowe Polaków". Dodano, że prawie każdy znajdzie za to pieniądze na zaproszenie gości.

Jak wynika z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch, 52 proc. Polaków przyznaje, że kupuje głównie podczas promocji. Miłośnicy okazji i obniżek przeważają niemal w każdej grupie wiekowej. Polowanie na promocje zdecydowanie jest domeną kobiet (59 proc.). Najczęściej z promocji korzystają mieszkańcy Podkarpacia (57 proc.) i Śląska (56 proc.).

Z badania wynika, że wielu respondentów szuka darmowego miejsca do parkowania auta. 40 proc. jeździ do chwili, aż je znajdzie. Pieniędzy na parking szczególnie żal młodym, początkującym kierowcom między 18. a 24. rokiem życia (48 proc.).

Reklama



PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy