Jeśli Polak kupuje Mazdę, to SUVa

SUVy są bardzo chętnie wybierane przez kierowców, również w Polsce. Dobrze to obrazują dane sprzedaży Mazdy na naszym rynku.

W okresie od stycznia do listopada bieżącego roku Mazda sprzedała w Polsce 11 340 nowych samochodów. Najchętniej wybieranymi modelami są dwa SUVy marki - CX-5 (3087 egzemplarzy) oraz CX-3 (2879 sztuk).

Samo CX-3 plasuje się na czwartym miejscu w swoim segmencie w Polsce. Co ciekawe, ponad połowa klientów wybiera ten egzemplarz w topowej wersji wyposażenia SkyPassion, a jedna trzecia kupuje najmocniejszy silnik (2.0 150 KM) łączony z napędem na wszystkie koła. Zaskoczeniem nie powinien być natomiast wybór koloru - 40% osób decyduje się na charakterystyczną dla Mazdy czerwień (Soul Red Crystal).

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy