Jak ciepłe bułeczki

Mazda, po wielu latach nieobecności, powróciła na polski rynek w czerwcu.

Na przestrzeni trzech miesięcy w największych miastach uruchomiono 11 autoryzowanych salonów sprzedaży, niedługo dołączą do nich trzy kolejne. Wynik sprzedaży mazdy w Polsce jest warty odnotowania. Z salonów wyjechało do tej pory 580 sztuk pojazdów tej marki, co daje 1,06% udziału w naszym rynku. Rozpoczynając działalność specjaliści z Mazdy w ciągu pierwszych trzech lat planowali osiągnąć dwuprocentowy udział w polskim rynku. Już sierpniowy wynik w połowie zrealizował ten plan.

Reklama

Najwięcej nabywców znalazła nowa mazda6. Zakupiło ją aż 260 osób. 158 osób wyjechało z salonu mazdą2.Trzecie miejsce w tym zestawieniu - z wynikiem 93 sprzedanych sztuk - zajmuje mazda 3. Bramy polskich salonów opuściło również: 43 mazdy CX-7, 21 sztuk mazdy5 oraz pięć MX-5.

Dowiedz się więcej na temat: Mazda | bułeczki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje