Fiat 500 la Prima - polskie ceny

Jeszcze przed końcem roku w polskich salonach pojawi się kilka nowości spod znaku Fiata. Oprócz - zupełnie nowego - elektrycznego fiata 500e ofertę uzupełni też odświeżone tipo i jego "uterenowiona" odmiana - tipo cross!

Największą nowością jest oczywiście elektryczna "pięćsetka", która w przedpremierowej odmianie - "La Prima" - wyróżnia się m.in.: panoramicznym szklanym dachem oraz przeprojektowanym tylnym spojlerem poprawiający aerodynamikę. Nabywcy limitowanej wersji będą mieli do wyboru trzy kolory nadwozia: Zielony Ocean (perłowy), Szary Mineral (metalizowany) i Niebieski Celestial (trójwarstwowy). Całość wzbogacają reflektory full LED, 17-calowe obręcze kół o "diamentowym szlifie", chromowane wstawki oraz tapicerka foteli i wykończenie deski rozdzielczej ze skóry ekologicznej.

Reklama

Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 42 kWh zapewniają nowej 500 zasięg do 320 km w cyklu mieszanym. Elektryczny silnik trakcyjny osiąga moc 118 KM. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 9 s i osiąga (ograniczoną elektronicznie) prędkość maksymalną 150 km/h.

Limitowana (do 500 sztuk) seria "La Prima" wyceniona została na 154,9 tys. zł (hatchback) lub 167,9 tys. zł (kabriolet). To zauważalnie drożej, niż zapłacić trzeba np. za konkurencyjne: Peugeota 208e (148,7 tys. zł) czy topową odmianę Opla e-Cors (135,4 tys. zł).

"Kowalskich" bardziej zainteresują najpewniej planowane zmiany w gamie modelu tipo. Pod koniec roku cieszący się w Polsce dużą popularnością samochód przejść ma kurację odświeżającą. Produkowane od 2015 roku auto doczeka się przestylizowanego pasa przedniego z nowym zderzakiem, osłoną chłodnicy i reflektorami. Oprócz tego w kabinie pojawi się np. zmodernizowana deka rozdzielcza i nowe system multimedialny

Przy okazji liftingu w ofercie pojawi się również zapowiadana od dłuższego czasu, bazująca na hatchbacku, wersja cross, którą nazwać można włoską odpowiedzią na dacię sandero stepway. Auto najprawdopodobniej otrzyma komplet plastikowych nakładek chroniących ranty błotników i większe koła, co przełoży się najpewniej na większy prześwit.

W przyszłym roku ofertę uzupełnić ma również fiat tipo cross w wersji SW (kombi).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy