Chcesz wygrać Fiata 500X? Jest okazja!

W najbliższy piątek, 27 marca, w polskich salonach Fiata zadebiutuje nowy crossover włoskiej marki - Fiat 500X. Ile zapłacić trzeba za najnowsze dziecko włoskich inżynierów i stylistów?

Nowy model będzie można obejrzeć i przetestować 27 i 28 marca w ramach tzw. dni otwartych. Z tej okazji salony Fiata będą czynne dłużej - w piątek od 10.00 do 19.00, a w sobotę od 9.00 do 17.00. By zachęcić klientów do odwiedzenia salonów przygotowano ciekawy konkurs.

Aby zagrać o własnego crossovera, trzeba przyjść na dni otwarte i wypełnić kupon, odpowiadając na pytanie "Gdzie najchętniej pojechałbyś w podróż nowym crossoverem Fiat 500X?", a następnie oddać go sprzedawcy. Autor najbardziej kreatywnej odpowiedzi otrzyma od importera nowego Fiata 500X na własność.

Reklama

Model 500X dostępny jest na rynku polskim z silnikami benzynowymi: 1.6 E-Torq (110 KM), 1.4 Turbo MultiAir2 (140 KM) oraz 1.4 Turbo MultiAir2 (170 KM). Ten ostatni może być wyposażony w nową, dziewięciostopniową, automatyczną skrzynię biegów i napęd 4x4. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych mają do wyboru silniki: 1.6 MultiJet II o mocy 120 KM oraz 2.0 MultiJet II o mocy 140 KM (z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów i z napędem 4x4).

Cennik Fiata 500X otwiera wersja Pop wyposażona w benzynowy silnik 1,6 E-Torq o mocy 110 KM połączony z pięciobiegową, manualną przekładnią. Cena samochodu wynosi 59 900 zł brutto. W wyposażeniu standardowym znajdziemy m.in. sześć poduszek powietrznych, zaawansowany system ESC (Electronic Stability Control) zawierający układy DST (Dynamic Steering Torque), EBD (Electronic Brake Differential), ERM (Electronic Roll Mitigation), EBP (Electronic Brake Prefill), HSA (Hill Start Assist) oraz PBA (Panic Brake Assist).

Standardem są również: Centralny zamek z pilotem w kluczyku, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, elektryczny hamulec postojowy, lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane, elektryczne progresywne wspomaganie kierownicy oraz czujniki zapięcia pasów przednich i tylnych.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy