Zapnij dziecko z Mercedesem

Mercedes-Benz pod patronatem Ministerstwa Zdrowia rozpoczyna kolejną edycję społecznej akcji informacyjnej poświęconej problemowi bezpiecznego przewożenia dzieci. Na stronach Mercedesa znalazła się zaprojektowana specjalnie na tę okoliczność witryna, przybliżająca internautom ideę akcji "Zapnij Dziecko!", prezentująca różne aspekty problemu oraz dostarczająca osobom zainteresowanym wszelkich niezbędnych informacji na temat bezpieczeństwa podróży najmłodszych pasażerów samochodów osobowych.

Mercedes-Benz pod patronatem Ministerstwa Zdrowia rozpoczyna kolejną edycję społecznej akcji informacyjnej poświęconej problemowi bezpiecznego przewożenia dzieci. Na stronach Mercedesa znalazła się zaprojektowana specjalnie na tę okoliczność witryna, przybliżająca internautom ideę akcji "Zapnij Dziecko!", prezentująca różne aspekty problemu oraz dostarczająca osobom zainteresowanym wszelkich niezbędnych informacji na temat bezpieczeństwa podróży najmłodszych pasażerów samochodów osobowych.

Akcja Mercedes-Benz, rozpoczęta 3 października br. ma na celu uświadomienie rodzicom, że są odpowiedzialni za bezpieczeństwo swoich dzieci w ruchu drogowym, oraz propagowanie prawnie obowiązującego w Polsce wymogu przewożenia w samochodach osobowych dzieci odpowiednio zabezpieczonych, tj. w specjalnych fotelikach i podstawkach przypinanych pasami.

Działaniom internetowym akcji "Zapnij Dziecko!" towarzyszą przedsięwzięcia offline: kinowa emisja spotów reklamowych promujących używanie fotelików dla dzieci przewożonych w samochodach oraz kampania informacyjna w prasie ("Mamo to ja", "Twoje Dziecko", "VIVA" i in.).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: benz | Ministerstwa Zdrowia | Mercedes-Benz | dziecko
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy