Nowy gadżet dla zmotoryzowanych

Od jutra w całej Polsce rusza sprzedaż gadżetu dla zmotoryzowanych, czyli BrelOK Krewniaków.

To breloczek do kluczy samochodowych z grupą krwi kierowcy.

Reklama

Do zakupu takiego breloka na plakatach i w spotach, zachęca Polaków 36 znanych polskich artystów - aktorów, muzyków, sportowców i prezenterów - w większości zmotoryzowanych.

Część z artystów wspiera działania Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi już po raz kolejny. Tradycją jest, że gwiazdy biorące udział w kampanii Krewniacy oraz w projekcie brelOK Krewniaków włączyły się do działań charytatywnie.

Jesteśmy przekonani - mówi twórca kampanii Krewniacy Marcin Velinov - że ten niezwykły gadżet zmieni nastawienie kierowców noszących go przy kluczach w stosunku do współużytkowników dróg. Realnie przyczyni się do podwyższenia stopnia uprzejmości i wyrozumiałości wielu kierowców nastawionych często wojowniczo, podnosząc tym samym bezpieczeństwo na drogach. Łagodzi tak niebezpieczne emocje i agresję na drogach. Każdy kierowca posiadający ten wyjątkowy gadżet zrozumie, że wszyscy na ulicach mogą być Krewniakami.

Dowiedz się więcej na temat: brel | zmotoryzowani | gadżety

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje