Delphi na IAA 2001

Podczas IAA we Frankfurcie nad Menem Delphi Automotive Systems przedstawi, w jaki sposób nowe technologie pomogą producentom samochodów w spełnieniu rosnących oczekiwań właścicieli pojazdów samochodowych. Nowe rozwiązania dotyczyć będą ochrony środowiska, bezpieczeństwa jazdy i technologii samochodowych systemów multimedialnych (MMM).

Podczas IAA we Frankfurcie nad Menem Delphi Automotive Systems przedstawi, w jaki sposób nowe technologie pomogą producentom samochodów w spełnieniu rosnących oczekiwań właścicieli pojazdów samochodowych. Nowe rozwiązania dotyczyć będą ochrony środowiska, bezpieczeństwa jazdy i technologii samochodowych systemów multimedialnych (MMM).

Klienci oczekują zmniejszenia zużycia paliwa, spełnienia ostrzejszych norm emisji spalin, lepszych osiągów jednostek napędowych, zwiększonego bezpieczeństwa i rozbudowanych możliwości wymiany informacji osiągalnych podczas jazdy - powiedział Jose Maria Alapont, prezydent Delphi na Europę, Bliski Wschód i Afrykę oraz wice prezydent Delphi Automotive Systems. Opracowane przez nas technologie pozwolą na zaspokojenie tych potrzeb przy bardzo atrakcyjnych

Delphi ogłasza coraz to nowe kontrakty dotyczące swojego systemu Multec? DCR 1400. To pierwszy system wtrysku do silników wysokoprężnych z pełnym sprzężeniem zwrotnym. Debiut rynkowy systemu nastąpił na początku roku 2001 wraz z wejściem Forda Focusa TDCi na rynek europejski i początkiem sprzedaży modelu Renault Clio z nowym silnikiem diesla 1.5 DCi.

Reklama

Funkcję sprzężenia zwrotnego w systemie Multec? DCR 1400 firmy Delphi realizuje układ APC (Accelerometer Pilot Control), który "słucha" pracy silnika i wraz z elektronicznym sterownikiem, system zasilania koryguje czasy wtrysków w trybie bieżącym, zapewniając optymalne warunki pracy i minimalizację hałasu.

Delphi zaprezentuje również udoskonalone technologie poprawy bezpieczeństwa jazdy II generacji w dwóch nowych modelach concept car. Zintegrowany System Bezpieczeństwa II generacji (ISS - Integrated Safety System?) jest rozwinięciem systemu zaprezentowanego jako concept car po raz pierwszy w roku 2000. Tegoroczny model wyposażony został we wszelkie zabezpieczenia, możliwe do natychmiastowej zabudowy w produkcji masowej.

Rozwiązanie systemu pozwala producentom samochodów na wybór spośród oferowanych ponad 50 rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo jazdy. Delphi zaprezentuje nowe systemy monitorujące stopień zarówno zaangażowania kierowcy w prowadzenie pojazdu, jak i aktualnych warunków jazdy. Te informacje mogą być użyte do reagowania przez zintegrowany interfejs pomiędzy człowiekiem i systemem.

Ponadto zaprezentowane zostaną możliwości multimedialne systemu Communiport w modelu concept car wyposażonym w magistralę MOST (Media Oriented Systems Transport). To kolejny przykład na zastosowanie przez Delphi otwartego systemu interfejsu w platformach samochodowych systemów multimedialnych (MMM).

System wyposażono w analizator mowy, zintegrowany telefon komórkowy, odbiornik telewizyjny ze zintegrowaną anteną, DVD, CD-ROM-em oraz cyfrowy odbiornik radiowy DAB (Digital Audio Broadcast).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | technologie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy