Bądź trendy i przeżyj...

Z inicjatywy Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji firma Carrefour Polska wyprodukowała torby do zakupów wielokrotnego użytku, w które wkomponowane zostały elementy odblaskowe.

Mottem przewodnim tej akcji jest hasło "Bądź trendy, świeć przykładem". Działanie takie ma na celu poprawę bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym.

Reklama

Torby te, oprócz walorów praktycznych i estetycznych (różna paleta kolorów - od czerwonego do niebieskiego) są wyposażone w odblaskowe paski, dzięki którym łatwiej jest dostrzec pieszego korzystającego z takiej torby w nocy. Dzięki elementom odbijającym światło pieszy jest widoczny dla kierującego pojazdem z odległości ponad 100 metrów, dzięki temu kierowca ma odpowiednio dużo czasu by zatrzymać pojazd lub wykonać manewr omijania.

Tylko w 2007 roku w wyniku najechania na pieszego doszło w Polsce do 1895 wypadków, w których zginęły aż 1924 osoby.

INTERIA.PL/Policja.pl
Dowiedz się więcej na temat: torby | trendy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL