Polo bez dachu
Specjalizujący się w budowie alternatywnych wersji nadwoziowych już istniejących pojazdów Karmann pokazał we Frankfurcie prototyp polo cabrio.
![Kliknij](https://i.iplsc.com/00032KQY5P6OYUB2-C322-F4.webp)
Jako bazę wykorzystano volkswagena polo w wersji GTI. Samochód zamiast sztywnego otrzymał płócienny dach, co obecnie jest raczej rzadko stosowanym rozwiązaniem.
![](https://i.iplsc.com/00032KQZ17VVP0S3-C322-F4.webp)
Mimo pewnych niedogodności płócienny dach ma też zalety. Przed wszystkim uniknięto konieczności stosowania skomplikowanego mechanizmu składania i rozkładania, udało się również zachować całkiem przyzwoitą przestrzeń bagażową (304 litry z dachem rozłożonym i 148 ze schowanym).
![](https://i.iplsc.com/00032KR0VK7D94V2-C322-F4.webp)
Modyfikacje Karmanna nie ograniczyły się tylko do "obcięcia" dachu. Samochód w stosunku do polo GTI urósł: długość wzrosła aż o 13 cm, a szerokość o 4 cm. Ponadto Karmann zastosował kilka rozwiązań dobrze znanych ze świata tuningu. Na samochodzie pojawiły się spojlery i nakładki na progi, a rura wydechowa powędrowała na środek tylnego zderzaka.