Poszukiwany dobry Niemiec

Pytanie brzmi: czy warto inwestować w drogie i stosunkowo stare auto z dużym przebiegiem? Jeśli tak, to jaką wersję wybrać?

Liczba ogłoszeń bije wszelkie rekordy. Olbrzymia rozbieżność cen egzemplarzy utrudnia trzeźwą ocenę sytuacji. Ponadto o ile w przypadku samochodów włoskich, francuskich czy nawet japońskich przeważają egzemplarze kupione w kraju i łatwo o auta od pierwszego właściciela, o tyle Audi A4 z polskich salonów można policzyć na palcach jednej ręki.

Reklama

Najtańsze nadające się do jazdy A4 kosztują 8-10 tys. zł (to cena auta już zarejestrowanego lub suma ceny auta i opłat rejestracyjnych). W tym przedziale znajdziemy głównie samochody odbudowane po wypadkach, malowane, dość mocno zniszczone wewnątrz i porysowane.

Kwota 10-12 tys. zł wystarcza na zakup pojazdu bezwypadkowego, w podstawowej wersji silnikowej - zazwyczaj 1.6, bez klimatyzacji i bez felg ze stopów lekkich. Na naprawdę zadbany samochód, który przyciąga wzrok, ma klimatyzację i sensowny silnik, trzeba przygotować co najmniej 12-15 tys. zł.

Nadwozie

Ciąg dalszy na następnej stronie

Dowiedz się więcej na temat: mięta | Auta | auto | Audi | silnik | paliwa | Niemiec | poszukiwani

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje