Problem z zaworem EGR w Oplu

Mam Opla Astrę z silnikiem 1.6 16V. W ciągu trzech lat już trzeci raz wymieniany jest zawór EGR. Czy ktoś produkuje takie zawory, które się nie psują?

Usterki zaworów EGR to typowy problem większości modeli Opla, tak jak pękające paski rozrządu. Niestety, nie ma skutecznego sposobu na wydłużenie trwałości zaworu recyrkulacji spalin. Jest natomiast sposób, aby pozbyć się tego problemu raz na zawsze. Otóż możliwe jest wgranie do sterownika silnika programu od starszej wersji tego samego silnika, która nie miała recyrkulacji spalin. Nie wpłynie to na moc silnika ani zużycie paliwa. Także badanie czystości spalin nie wykaże żadnych odstępstw od normy.

Silniki, które zużywają olej - EKSPLOATACJA

Reklama

Poprzeczny kontra wzdłużny - umieszczenie silnika - PORADY

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy