Problem z montażem felg w Fordach

W niektórych Fordach podczas przykręcania nieoryginalnych alufelg wydaje się, że koła nie przylegają idealnie do piasty. Z czego to wynika?

W dużej liczbie Fordów producent stosuje pierścienie podtrzymujące tarcze na piaście po odkręceniu koła. Pierścień zazwyczaj znajduje się na jednej ze szpilek, na które nakręcamy nakrętki mocujące koło. Fabryczne felgi Forda mają specjalne podcięcia, właśnie na te pierścienie.

Jeśli założymy felgę bez podcięć - nie dokręcimy idealnie koła. Rozwiązaniem jest demontaż pierścieni - z powodzeniem można jeździć bez nich, tylko w przyszłości, przy okazji wymiany tarcz hamulcowych należy dokładnie oczyścić powierzchnie przylegania pomiędzy piastą a tarczą.

Reklama

Co zrobić z felgą? - PORADY

Korekcja ciśnienia - EKSPLOATACJA

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy