Mycie nadwozia myjką ciśnieniową

Czy jest coś poza elektroniką, na coś trzeba specjalnie uważać podczas gruntowanego mycia zakamarków nadwozia myjką ciśnieniową?

W komorze silnika nie powinno się kierować strumienia zimnej wody na rozgrzane elementy, takie jak np. kolektor wydechowy czy turbosprężarka. W obrębie karoserii warto unikać rozpylania wody bezpośrednio na zawiasy drzwi, gdyż dostając się pod ciśnieniem może wypłukać smar i przyspieszyć pojawienie się korozji. Po profesjonalnym myciu samochodu takie elementy jak zawiasy, akumulator, czujniki czy cewki zapłonowe lub zagłębienia świec należałoby przedmuchać sprężonym powietrzem, aby jak najdokładniej usunąć stamtąd wilgoć.

Warto mieć czysty silnik - CHEMIA

Reklama

Zabieg hydrofobowania szyb - PORADY

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy