NOWE SAMOCHODY | Poniedziałek, 8 marca 2021 (11:54)
W ostatnich latach Toyota kładzie szczególny nacisk na odważną stylistykę, podkreśloną mocnymi liniami i przetłoczeniami. Zapowiedzią nowego otwarcia w designie japońskiego producenta była Aygo drugiej generacji z 2014 roku, ale trend rozpoczął się na dobre wraz z C-HR. Trudno się więc dziwić, że marka chętnie wprowadza do oferty wersje specjalne, które jeszcze bardziej uatrakcyjniają wygląd jej samochodów. Oto limitowane edycje modeli Toyoty, które dziś można zamówić w jej salonach.
1 / 14
Połączenie niejednoznacznego szarego lakieru z pomarańczowym dachem i wstawkami daje naprawdę ciekawy efekt. To najbardziej charakterystyczny, lecz niejedyny wyróżnik Toyoty Aygo JBL Edition. Drugim jest nagłośnienie klasy premium marki JBL, co trudno uznać za typowe wyposażenie w segmencie A.
Źródło: