NOWE SAMOCHODY | Wtorek, 6 czerwca 2017 (14:25)
1 / 10
Druga generacja Toyoty Aygo została zaprezentowana w 2014 roku. Projektanci zadbali o oryginalną stylistykę, która została zainspirowana japońską kulturą młodzieżową J-Pop. Charakterystyczną cechą tego auta jest wzór X na przednim pasie. Podstawowa cena Aygo to 35 400 zł za odmianę X z 3-drzwiowym nadwoziem. O 500 zł taniej – dzięki ofercie specjalnej – można nabyć bogatszą wersję wyposażeniową Sprint. W wersji 5-drzwiowej Aygo Sprint kosztuje 35 900 zł. Napędzana silnikiem benzynowym 1,0 o mocy 69 KM miejska Toyota wyposażona jest między innymi w system wspomagający pokonywanie podjazdów, projektorowe światła główne i lampy do jazdy dziennej typu LED, klimatyzację manualną oraz komputer pokładowy i radio MP3 z portami USB/AUX. Średnią wersję wyposażenia X-play (41 400 lub 42 400 w zależności od nadwozia) już za 100 zł można uzupełnić w pakiet City – system multimedialny z 7- calowym ekranem i kamerą cofania oraz w lampy przeciwmgielne. Dodatkowo samochód może być wyposażony w pakiet zwiększający bezpieczeństwo – układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia i układ o niezamierzonej zmianie pasa ruchu w cenie 1 500 zł. W jaki sposób japoński producent podszedł do tematu personalizacji w tym modelu? Samochód występuje w 8 wersjach kolorystycznych dachu wraz z opcją dachu składanego. Co więcej, użytkownik może sam zaprojektować Aygo nie tylko pod kątem wyboru lakieru nadwozia. Najmniejsza Toyota daje największe możliwości dopasowania samochodu do swoich potrzeb stylistycznych – 8 barw grilla, tylnego dyfuzora i listew przedłużających, do tego dochodzi 21 modeli kołpaków i felg aluminiowych. Wnętrze również można modyfikować, wymieniając poszczególne elementy i zmieniając ich barwy – są wśród nich obudowa tunelu, kokpitu centralnego czy boczne nawiewy powietrza. Co więcej zabieg ten można wykonać również po zakupie samochodu dowolną ilość razy – panele te można po prostu dokupić w sieci marki.
Źródło: INTERIA.PL