Tango czyli emocje pod gołym niebem

Nieustraszony, pełen wigoru i sportowego charakteru, seat tango wzbudzi emocje nie tylko dzięki zaawansowanej technologii. Tym dwudrzwiowym autem, którego premiera odbędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (IAA'2001). Oto niektóre inne nowości przygotowywane na salon samochodowy we Frankfurcie nad Menem: polo IV, ford fiesta, bmw 7, citroen C3.

Nieustraszony, pełen wigoru i sportowego charakteru, seat tango wzbudzi emocje nie tylko dzięki zaawansowanej technologii. Tym dwudrzwiowym autem, którego premiera odbędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (IAA'2001). Centrum Techniczne Seata wskrzesiło sportowego ducha kabrioletów z lat 50-tych i 60-tych, poprzez stylowy, nie idący na na żaden kompromis design. Rezultat przyprawia nas o dreszczyk emocji, bez względu na to, czy jedziemy spokojnie i leniwie, czy też wykorzystujemy cały potencjał auta.

Reklama

Tango o nadwoziu typu spider to pojazd wykorzystujący rozwiązania, oparte na strukturze, której nadwozie, wnętrze, silnik i części składowe tworzą idealną całość. Materiały i elementy wykończeniowe łączą się, tworząc gładką, opływową linię, od estetycznej kabiny po tył samochodu. Wewnątrz wykorzystano skórzaną tapicerkę, która dodaje elegancji i lekkości kabrioletowi.

Nowy samochód koncepcyjny charakteryzują również oryginalne rozwiązania w zakresie świateł. SEAT Tango wyposażony został w przejrzyste reflektory, rzucające liniowy strumień światła. Zarówno przednie reflektory ksenonowe oraz światła boczne, automatycznie dostosowują się do kierunku ustawienia kół przednich.

Światła przeciwmgłowe składają się z serii diod emitujących światło, zamieszczonych w centralnej części grilla chłodnicy, podczas gdy klosze tylnych świateł, wykonane z tworzyw pozwalają na zmianę kolorów poszczególnych świateł i na różnorodność w ich stosowaniu (mogą funkcjonować zarówno jako światła tylne, stopu lub kierunkowskazy). Wszystkie światła automatycznie dostosowują swą jasność do panujących warunków.

Im głębiej i dalej samochód odkrywa przed nami coraz bardziej wyrafinowane oblicze. Złożony szkielet elementów wzmacniających konstrukcję auta został przejęty z klatki bezpieczeństwa wykorzystywanej w samochodach typu WRC. Auto wyposażone zostało w kolumny MacPhersona w przedniej części zawieszenia, a silnik o mocy z 180 KM kieruje napęd na przednie koła samochodu.

W tyle auta, do każdego z siedzeń przymocowany jest pałąk antykapotażowy, łagodzący wstrząsy i zabezpieczający kierowcę oraz pasażera podczas ewentualnego wypadku. Ponadto aby zapewnić prowadzącemu najbardziej komfortową pozycję, samochód posiada możliwość regulacji wszystkich niezbędnych do jazdy urządzeń takich jak pedały, kierownica a także deska rozdzielcza, których ustawienie możemy dostosować do własnych potrzeb.

Tango to dziecko Centrum Technicznego Seata. Zadebiutuje ono, jak wcześniej wspominaliśmy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, który będzie otwarty dla zwiedzających między 13 a 23 września.

Oto niektóre inne nowości przygotowywane na salon samochodowy we Frankfurcie nad Menem: polo IV, audi A4 cabrio, opel signum 2, skoda superb, nissan primera, mercedes SL 500, fiat stilo, porsche carrera, maserati spyder, bmw 7, citroen C3, ford fiesta, seat tango.

Tutaj galeria niektórych nowych samochodów, które wkrótce zadebiutują na IAA 2001.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | nowości | Citroen | Ford | polo | fiesta | salon | Ford Fiesta | Citroen C3 | galeria | Auta | światła | emocje | Seat | Tango
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy