T2X już w Europie

Początek stycznia to nie tylko salony motoryzacyjne w Los Angeles i Detroit. W Europie firmy samochodowe spotkały się na salonie w Brukseli. To właśnie tam odbywa się europejska premiera koncepcyjnego Chevroleta T2X.

Pojazd ten stanowi połączenie kompaktowego nadwozia samochodu sportowo-użytkowego z designem sportowego coupe. Model ten po raz pierwszy zaprezentowano szerokiej publiczności podczas salonu samochodowego w Seulu w 2005 roku.

Reklama

Pojazd powstał w ośrodku stylistycznym GM Daewoo Design Center w Korei. "Ta zaskakująca koncepcja ukazuje możliwości naszego międzynarodowego zespołu konstruktorów" - mówi David Lyon, Dyrektor Wykonawczy ds. Designu w GM Asia-Pacific. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że możemy po raz pierwszy pokazać ją europejskiej publiczności. T2X ma ogromny potencjał i w produkcji może się niebawem znaleźć coś bardzo podobnego".

T2X powstał na bazie pokazowego Chevroleta S3X, bazowego samochodu klasy SUV, który zadebiutuje jako Chevrolet Captiva w trakcie salonu samochodowego w Genewie wiosną 2006 roku.

Nadwozie T2X ma mocny, męski przód z pryzmatowymi reflektorami. Dzięki rozstawowi osi, wynoszącemu 2707 mm i 20-calowym felgom wychodzącym poza obrys nadwozia, T2X prezentuje się bardzo atletycznie.

Ten czterodrzwiowy samochód o długości 4320 mm i szerokości 1856 mm nie posiada konwencjonalnych słupków środkowych, a jego tylne drzwi zawieszone są na zawiasach umocowanych z tyłu. W połączeniu z wysokością 1666 mm znacznie ułatwia to zarówno dostęp pasażerom, jak i załadunek bagażu. Wygląd zewnętrzny uzupełnia zdejmowany szklany panel dachowy.

Dowiedz się więcej na temat: europ | Pojazd

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje