Hybrydowy citroen

Citroen wymyślił nową koncepcję napędu: równoległy napęd hybrydowy. Zbudowana na bazie xsary break exclusive, xsara dynactive ma jednostkę termiczną o mocy 75 KM i silnik elektryczny o mocy 34 KM.

Citroen wymyślił nową koncepcję napędu: równoległy napęd hybrydowy. Zbudowana na bazie xsary break exclusive, xsara dynactive ma jednostkę termiczną o mocy 75 KM i silnik elektryczny o mocy 34 KM.

Citroen zaprezentował xsarę dynactive - o nowej koncepcji napędu równoległego.

W samochodzie tym zastosowano nową koncepcję napędu: równoległy napęd hybrydowy. Zbudowana na bazie xsary break exclusiye, xsara dynactive ma silnik termiczny o mocy 55 kW (75 KM) i silnik elektryczny o mocy 25 kW (34 KM) połączony wspólnym wałem z automatyczną skrzynią biegów Autoactive. Takie umieszczenie pozwala, aby silnik elektryczny przenosił moc przez przełożenia automatycznej skrzyni biegów. Dzięki temu silnik elektryczny może w pełni uczestniczyć we wszystkich fazach jazdy. Nadzór elektroniczny zapewnia optymalne używanie każdego z elementów stanowiącego zespół napędowy (GMP) i przyczynia się w ten sposób do redukcji zużycia paliwa i ograniczenia emisji Co2.

Reklama

Xsara Dynactive dysponuje funkcją Zero Emission Vehicle, czyli sposobem funkcjonowania bez emitowania substancji zanieczyszczających i hałasu, opierającym się tylko na użyciu silnika elektrycznego. Cykl funkcjonowania ZeV uaktywnia się za pomocą dźwigni przełożeń automatycznej skrzyni biegów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: napęd | elektryczny | silnik | silnik elektryczny | napęd hybrydowy | Citroen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy