240 mln ludzi szuka samochodu. Kto przejmie ten rynek?

Swoją przygodę z motoryzacją rozpoczyna właśnie 280 mln Chińczyków urodzonych w latach osiemdziesiątych minionego wieku. To największa grupa nabywcza, o którą postanowili powalczyć m.in. konstruktorzy Nissana.

Na trwającym właśnie salonie motoryzacyjnym w Szanghaju japońska firma zaprezentowała koncepcyjny model kompaktowego sedana o nazwie Friend ME. Samochód zaprojektowano ze specjalnym uwzględnieniem gustów młodych Chińczyków - ostre, zdecydowane kształty podkreślać mają sportowe aspiracje auta, potęgowany dodatkowo przez duże koła i krótkie zwisy.

W kabinie wygospodarowano miejsce dla czterech dorosłych osób, z których każda ma do dyspozycji osobny fotel. Zadbano też o modne gadżety - dotykowe wyświetlacze i elementy lakierowane na wysoki połysk.

Jak myślicie, czy samochód ma szanse na sukces również poza Chinami? Jak wam się podoba nowa stylistyka Nissana?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama