Volkswagen Caddy Alltrack. Wiemy ile będzie kosztował

Poznaliśmy ceny uterenowionej wersji Caddy'ego. Niestety nie są one niskie.

Osłony podwozia, plastikowe nakładki na zderzaki i nadkola oraz kilka srebrnych elementów - tak w uproszczeniu prezentuje się różnica pomiędzy zwykłym Caddym, a wersją Alltrack.

Można więc spodziewać się, że dopłata do odmiany uterenowionej nie będzie wysoka. Niestety różnica jest dość spora. Za wersję ciężarową z podstawowym silnikiem 1.2 TSI 84 KM, zapłacimy 73 124 zł. Odmiana osobowa z tym samym silnikiem to już wydatek 93 603 zł. Pozostałe wersje benzynowe to 1.0 TSI 102 KM (99 507 zł) oraz 1.4 TSI 125 KM (110 270 zł). Dostępna też jest odmiana zasilana gazem ziemnym - 1.4 TGI 110 KM (110 393 zł). Diesle, to silnik 2.0 TDI dostępny jest w kilku wariantach mocy - 75 KM (98 462 zł), 102 KM (106 334 zł), 122 KM 4MOTION (119 310 zł) oraz 150 KM (117 096 zł).

Reklama

Osoby, które chcą kupić Caddy'ego Alltracka, aby często jeździć nim po bezdrożach, będą zawiedzione faktem, że napęd na cztery koła dostępny jest tylko z dwoma dieslami. Jeden ma 122 KM (seryjny 4MOTION), a drugi 150 KM (tylko w połączeniu z DSG, wyceniony na 135 423 zł.).

Dostępna jest tylko jedna wersja wyposażeniowa - Trendline, której ceny, w przypadku zwykłego Caddy'ego, zaczynają się już od 69 495 zł, co daje bardzo dużą różnicę w stosunku do Alltracka. Ma on jednak znacznie bogatsze wyposażenie, porównywalne z odmianą Comfortline - między innymi 6 poduszek powietrznych, klimatyzację, radio z 5-calowym ekranem dotykowym, 17-calowe alufelgi, tempomat, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów. Alltrack jest więc droższy od zwykłych odmian o około 10 tys. zł.

Volkswagen przyjmuje już zamówienia na Caddy'ego Alltracka, a pierwsze samochody pojawią się w polskich salonach za miesiąc.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy