Volkswagen Beetle po modernizacji

Volkswagen wprowadził pewne techniczne nowości do modelu Beetle. Pojawił się m.in. nowe jednostki napędowe.

Tuż przed końcem roku VW Beetle dostępny będzie z trzema nowymi silnikami benzynowymi (o mocach 105 KM, 150 KM i 220 KM) i z dwoma wysokoprężnymi (110 KM i 150 KM). Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę emisji spalin Euro 6, a to oznacza m.in. niższe zużycie paliwa. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetle'a 2.0 TSI wzrosła z 211 do 220 KM, jednocześnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI (110 KM) wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km.

Oprócz oferowanego opcjonalnie systemu nawigacji Discover Media, który będzie można połączyć z technologią Mirror Link, w Beetle'u można będzie od teraz korzystać z systemów ułatwiających prowadzenie auta i z usług mobilnych, znanych z samochodów wyższych klas. Nowością jest np. system Blind Spot, dzięki niemu kierowca jest ostrzegany o samochodach, znajdujących się w martwym polu widzenia, co każdą zmianę pasa ruchu czyni bezpieczniejszą. System ostrzega również - przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego - przed zbliżającymi się z boku innymi uczestnikami ruchu.

Samochód zyskał połączenie z siecią. Serwisy informacyjne, jak prognoza pogody i informacje o natężeniu ruchu, mogą być teraz pobierane z internetu przy użyciu systemów multimedialnych.

Nowością jest również funkcja "żeglowania": układ sterowania dwusprzęgłowej przekładni DSG rozpoznaje kiedy kierowca nie wciska pedału przyspieszenia i automatycznie przełącza skrzynię biegów na bieg jałowy.

Ceny Volkswagena Beetle z nowymi silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro 6 rozpoczynają się od 76 190 zł (silnik 1.2 TSI, wersja Design).

Reklama



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volkswagen Beetle
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy