Trzy ósemki Astry Coupe

W połowie grudnia do sprzedaży trafi Astra Coupe w limitowanej wersji "888". Produkcją auta zajmie się brytyjski zespół tuningowy i wyścigowy Vauxhall BTCC Triple Eight Race Engineering, który łącznie skonstruuje 100 takich samochodów. Pojazd różnić się będzie od Astry Coupe Turbo (na konstrukcji której jest oparty) wystrojem wnętrza, stylistyką nadwozia, a także zawieszeniem. Jedynie silnik pozostał ten sam - turbodoładowana jednostka 2,0 litra 16v. Uzyskuje ona moc 192 KM przy 5400 obr/min i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm w przedziale 1950-5300 obr/min.

Zawieszenie Astry Coupe 888 zostało obniżone i opiera się na sprężynach i amortyzatorach Eibach. 17-calowe koła (aluminiowe obręcze "OZ Racing") zostały wyposażone w sportowe opony Michelin Pilot o wymiarach 235/40. Poprawiono też hamulce poprzez zastosowanie podzespołów firmy Ferodo.

We wnętrzu auta zmieniło się bardzo wiele. Zamontowano sportowe fotele Sparco, obite ekskluzywną niebiesko-czarną alkantrą. Ten sam materiał znalazł swoje miejsce też na obudowach hamulca ręcznego i dźwigni zmiany biegów. Same drążki zostały zaś wykonane z aluminium. Kierownica została obszyta czarną skórą i posiada wstawki z niebieskiej alkantry. Aluminiowe pedały zyskały efektowne logo 888 podobnie jak fragment podłogi przy nogach kierowcy. Na centralnej konsoli umieszczono wielofunkcyjny wyświetlacz i wysokiej klasy sprzęt audio z podświetlanym na niebiesko panelem.

Reklama

Z zewnątrz Astra Coupe 888 została ubrana w specjalny zestaw stylizujący, w którego skład wchodzą: przedni i tylny spoiler, obniżone progi, poszerzone nadkola oraz lusterka wykorzystywane w serii British Touring Car Championship. Nadwozie wszystkich modeli Astry Coupe 888 będzie pomalowane na perłowy kolor Europa Blue (niebieski).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Auta | ósemki | Astra | coupe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy