Range Rover Evoque będzie miał dziewięć biegów

Po dwóch latach od premiery Range Rover zdecydował się na modernizację modelu Evoque. Zmiany dotyczą głównie rozwiązań technicznych.

Przede wszystkim w samochodzie pojawi się nowa, automatyczna skrzynia biegów o dziewięciu przełożeniach, której producentem jest ZF. Skrzynia ma cechować się dużą szybkością pracy, a dodatkowe przełożenia pozytywnie wpłyną na zużycie paliwa, które ma spaść nawet o ponad 11 proc (w zależności od wersji).

Reklama

Samochód otrzyma również nowy typ napędu 4x4, który podczas jazdy na wprost z prędkością przekraczającą 35 km/h całkowicie odłącza tylną oś, dzięki czemu samochód zużywa mniej paliwa. W razie potrzeby napęd tylnej osi jest załączony automatycznie.

Pozostałe nowości dotyczą systemów wspomagających kierowcę. Samochód otrzyma układ, który umożliwi automatyczne wyjechanie z miejsca postojowego po parkowaniu równoległym oraz poprawiony system parkowania prostopadłego. Opcjonalnie auto będzie wyposażone w system powiadamiania o wypadku, przy czym nie będzie się to odbywać automatycznie, ale będzie wymagało naciśnięcia przycisku.

Range Rover Evoque z nowymi rozwiązaniami technicznymi trafi do salonów po wakacjach.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje