Opel Insignia dla... "wieśniaków". Oto wersja Country Tourer

Opel dołącza do grona producentów uterenowionych pojazdów segmentu D.

Na wrześniowym salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie zadebiutuje kolejna wersja popularnej Insignii - Country Tourer.

Reklama

W stosunku do standardowego modelu auto wyróżnia się m.in. zwiększonym prześwitem (+ 20 mm), przeprojektowanymi zderzakami wyposażonymi w ochronne plastikowe nakładki oraz podwójną końcówką układu wydechowego. Opel nie ograniczył się jednak wyłącznie do zmian w aparycji. Sporo nowości kryje się też pod maską.

Samochód wyposażono w system napędu 4x4. Układ korzysta ze sprzęgła typu Haldex i elektronicznie sterowanego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Dzięki temu możliwy jest płynny rozkład momentu obrotowego pomiędzy osie. Na wyposażeniu znalazło się także sterowane elektronicznie adaptacyjne zawieszenia FlexRide.

Klienci będą mieli do wyboru trzy wersje silnikowe - benzynową i dwie wysokoprężne - wszystkie o pojemności dwóch litrów. Benzynowy motor wyposażony jest w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. Jednostka rozwija moc 250 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm.

Podstawowy silnik Diesla - 2,0 CDTI - rozwija moc 163 KM i moment obrotowy 350 Nm, który dzięki funkcji overboost, chwilowo osiągać może nawet 380 Nm. W ofercie znajdzie się też wyposażona w dwufazową turbosprężarkę odmiana BiTurbo CDTI dysponująca mocą 195 KM i maksymalnym momentem obrotowym 400 Nm. Motor oferowany będzie wyłącznie z automatyczną, szesciostopniową skrzynią biegów.

Samochód pojawi się w salonach przed końcem roku. Jego cenę poznamy we wrześniu.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje