Odświeżony peugeot 308

W 2007 roku, na salonie samochodowym we Frankfurcie, Peugeot zaprezentował następcę popularnego, acz niecieszącego się zbyt dobrą sławą modelu 307.

Auto oznaczone symbolem 308 wyróżniało się elegancją linią i przestronnym wnętrzem, dzięki czemu przypadło do gustu klientom. Od debiutu dealerzy Peugeota sprzedali już 900 tys. sztuk tego modelu. Teraz przyszła pora na większe zmiany.

Reklama

Model 308 poddany został właśnie gruntownemu liftingowi. Najwięcej zmian zauważymy patrząc na przednią część nadwozia. Szeroka "rekinia paszcza" grilla ustąpiła miejsce zdecydowanie subtelniejszej, pojawiły się też nowe wykonane w technologii LED i wyposażone w podświetlane obramowanie - reflektory. Auto w wersji hatchback mierzy teraz 4276 mm długości, 2035 mm szerokości (wraz z lusterkami) i 1495 mm wysokości.

Do wyboru będą 4 silniki benzynowe o mocach od 98 KM do 200 KM (w wersji GTi) oraz 4 silniki wysokoprężne, rozwijające moc od 92 KM do 163 KM. Ciekawą propozycją jest wersja 1,6 FAP HDI, która dzięki systemowi start&stop, sześciostopniowej skrzyni biegów i systemowi wyłączającemu silnik w trakcie zwalniania przy prędkości poniżej 20 km/h (np. dojeżdżając do skrzyżowania) zużywać ma średnio mniej niż 4 l oleju napędowego na 100 km.

Premiera nowego peugeota 308 odbędzie się już w marcu, w czasie Salonu Samochodowego w Genewie. Auto pojawi się w europejskich salonach sprzedaży w kwietniu.

Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów. Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.

Dowiedz się więcej na temat: Peugeot 308

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje