Nowy X

Od momentu prezentacji w 1999 roku BMW X5 eksponowało wszystko to, czym powinien dysponować wysokiej klasy samochód SUV. Auto oferowało wysoką pozycję kierowcy, uczucie mocy i bezpieczeństwa, łatwość załadunku i przewożenia dużych przedmiotów oraz dobre warunki jezdne i komfort. Wydawałoby się, że niczego więcej samochód tej klasy nie potrzebuje. BMW postanowiło jednak wypuścić na rynek najnowszą, zmienioną generację swojego modelu SUV, aby jeszcze precyzyjniej utrafić w gusta klientów. W 2002 roku w gamie BMW X5 znajdą się trzy wersje silnikowe: 3.0i, 4.4i oraz 4,6is. Tutaj duże zdjęcia bmw X5.

Model 2002 BMW X5 prezentuje kilka nowych rozwiązań. Najważniejszym z nich jest nowy silnik 4,6is, który montowany będzie w najdroższej wersji auta. Wraz z tym z silnikiem w układzie napędowym znajdzie się specjalnie programowana automatyczna przekładnia. Samochód dysponować też będzie sportowym zawieszeniem, 20-calowymi kołami oraz stylizowanym na sportowo wystrojem wnętrza.

Kolejną nowością jest zmieniona konstrukcja starego silnika - 4,4i V8. Teraz dostarcza on więcej mocy i charakteryzuje się lepszą elastycznością. Wprowadzono też zmiany we wnętrzu auta, w celu poprawienia warunków jazdy. Wysokość pozycji kierowcy jest teraz regulowana. Przednie reflektory włączają się automatycznie, dzięki elektronicznym czujnikom natężenia światła (w wersjach 3,0i oraz 4,4i znajdą się one w pakiecie Premium, natomiast auto z silnikiem 4,6is posiadać je będzie w standardzie). W standardowym wyposażeniu wszystkich BMW X5 znajdzie się odtwarzacz CD.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto | kierowcy | BMW | BMW X5
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy