Nowy silnik Diesla BMW. Ma trzy turbiny i 740 Nm!

W połowie listopada w salonach BMW pojawi się nowa wersja modelu X5. Tym razem paleta modelowa poszerzy się o topowe auto z jednostką wysokoprężną - odmianę M50d.

Samochód napędzany jest rzędowym, sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 3,0 l. Jednostka wspomagana jest aż trzema turbosprężarkami, dzięki czemu może pochwalić się mocą maksymalną 381 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi aż 740 Nm.

Reklama

Napęd przekazywany jest na wszystkie koła za pośrednictwem systemu xDrive i automatycznej, ośmiostopniowej skrzyni biegów. Producent nie chwali się prędkością maksymalną (najprawdopodobniej została ograniczona do 250 km/h), wiadomo jednak, że sprint do 100 km/h zajmuje autu jedynie 5,3 s. Oficjalne średnie zużycie paliwa to 6,7 oleju napędowego na 100 km.

Jak przystało na model z serii M Performance auto wyposażone będzie standardowo m.in. w adaptacyjne zawieszenie z miechami powietrznymi na tylnej osi i 19-calowe felgi serii M.

Ceny auta w tej wersji nie są jeszcze znane.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje