Nowy Mitsubishi Outlander

W Nowym Jorku Mitsubishi oficjalnie zaprezentowało odświeżony model Outlander. Jak już informowaliśmy, samochód otrzymał gruntownie przestylizowaną karoserię i zmodernizowane wnętrze.

Auto wyróżnia się teraz nowymi pasami przednim i tylnym zaprojektowanymi w myśl koncepcji zwanej przez Mitsubishi "Dynamic Shield". W ramach modernizacji przeprojektowano nie tylko - wykonane w technologii LED - reflektory czy zderzaki. Nowe są też dolne segmenty poszycia drzwi i aluminiowe obręcze kół o średnicy 18 cali.

W zmodernizowanej kabinie znajdziemy więcej przyjemnych w dotyku, miękkich materiałów wykończeniowych, nowy system łączności Mitsubishi (MMCS) oraz system audio połączony z nawigacją satelitarną i wyświetlaczem. Nowe są m.in. boczki drzwi - siedzenia mają teraz wyższej jakości obicia tapicerskie, a lusterko wsteczne wyposażono w funkcją automatycznego przyciemniania

Reklama

Przy okazji zmian w aparycji, do pracy zaprzęgnięto też inżynierów. Lepsze własności drogowe i zredukowany poziom hałasu i drgań, to wynik wzrostu sztywności strukturalnej nadwozia i przeprojektowanego zawieszenia kół. Ulepszenia konstrukcyjne obejmują też m.in. układ wspomagania kierownicy oraz nową generację bezstopniowej przekładni CVT.

By uzyskać wyższy poziom izolacji akustycznej zastosowano też grubsze szyby tylne, zmieniono również uszczelki drzwi i maski silnika.

Na rynku amerykańskim samochód będzie dostępny z benzynowymi silnikami 2.4 (168 KM) ze skrzynią CVT i 3.0V6 (227 KM) z klasycznym automatem, z napędem na jedną lub obie osie. W Europie wersje silnikowe raczej nie ulegną zmianie, dostępna więc będzie odmiana hybrydowa PHEV, a także auta z silnikiem benzynowym 2.0 i wysokoprężnym 2.2.

Jak myślicie, czy wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu popularności japońskiego modelu na drogach Starego Kontynent, gdzie auto powinno pojawić się pod koniec roku?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mitsubishi Outlander
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy