Nowe trojaczki. Który najładniejszy?

Tegoroczny styczeń obfituje w ważne motoryzacyjne imprezy. Za dwa dni, w Indiach startuje Delhi Auto Expo, 9 stycznia w Detroit rusza NAIAS, 12 stycznia - salon w Brukseli.

Właśnie w stolicy Belgii, już za kilka dni, zobaczyć będzie można m.in. odświeżone czeskie trojaczki, czyli produkowane na jednej linii fabryki w Kolinie: citroena C1, peugeota 107 i toyotę aygo.

Lifting trojaczków może nieco zaskoczyć, biorąc pod uwagę, że ich debiut miał miejsce w 2005 roku. Prędzej można było się spodziewać prezentacji nowego modelu, bowiem 7 lat w motoryzacji w dzisiejszych czasach to niemal epoka.

Chociaż z konstrukcyjnego punktu widzenia nie wprowadzono prawie żadnych zmian, wszystkie auta poddano gruntownej operacji plastycznej. Każdy z pojazdów otrzymał nowy pas przedni upodobniający go do innych aut z oferty danego producenta, nieznacznie zmienił się również wygląd tyłu.

Reklama

Który z trojaczków podoba się wam najbardziej?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy