Nowa prezencja Audi A6 Sport

Zmiany w stylistyce nadwozia, inne koła i poprawione zawieszenie złożyły się na nowy wizerunek sportowych wersji Audi A6 sedan i Avant w 2002 roku. Mimo dokonania jedynie kosmetycznych zmian, oba pojazdy prezentują się teraz znacznie korzystniej, i to pod względem siły, elegancji jak i dynamizmu. Wszystkie wersje A6 zyskały teraz 17-calowe, 9-ramienne aluminiowe obręcze kół. Jedynie wersja 4.2 quattro pozostała przy swoich 17-calowych aluminiowych obręczach "Competition". Dodatkowo zawieszenie zostało obniżone o 20 mm, a progi i zderzaki polakierowano na kolor nadwozia. Wszystko to sprawia, że sportowe A6 jest teraz jeszcze bardziej sportowe.

Wewnątrz pojazdu również dokonano kilku modyfikacji. Dotknęły one przednich, regulowanych elektrycznie foteli, sportowej kierownicy (w wersji 4.2 quattro wyposażona została w manetkę zmiany biegów skrzyni tiptronic) i dźwigni zmiany biegów.

Reklama

Najbardziej wyczynowa wersja w gamie modeli A6 - S6 quattro została teraz wyposażona w 18-calowe, dziewięcioramienne obręcze kół z oponami o rozmiarach 255/35 ZR18. Mają one wpływ nie tylko na wygląd pojazdu, ale też zdecydowanie poprawiają jego właściwości jezdne. Samochód wyposażony w 4,2-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM rozpędza się od 0-100 km/h w 6,7 sek. i może osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h.

Dowiedz się więcej na temat: quattro | obręcze kół | zawieszenie | sport | Audi | Audi A6

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje