Nissan Pulsar wkrótce w Polsce, znamy ceny

Już w październiku w polskich salonach Nissana pojawi się nowy Pulsar. Poznaliśmy cenę tego pojazdu.

Pulsar to powrót do segmentu klasycznych samochodów kompaktowych. Stylistyka Pulsara w oczywisty sposób nawiązuje do wzornictwa innych nowych modeli marki - począwszy od motywu litery V na kracie wlotu powietrza, poprzez odważnie zarysowane, mocno wyprofilowane nadkola, smukłą linię boczną, aż do świateł do jazdy dziennej w kształcie bumerangu. Model został zaprojektowany i skonstruowany specjalnie dla europejskich klientów, a jego produkcja została ulokowana w zakładach Nissana w Barcelonie.

Dzięki najdłuższemu w swojej klasie rozstawowi osi (2700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji Pulsar oferuje pasażerom podróżującym na tylnej kanapie wyraźnie więcej miejsca na nogi i ramiona w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. Mają oni do dyspozycji aż 692 mm przestrzeni na nogi - więcej niż średnia wartość w segmencie D. Mimo to Pulsar zachował kompaktowe wymiary zewnętrzne (4385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

Reklama

W nowym modelu zastosowano szereg przystępnych i praktycznych rozwiązań technicznych, zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort, jak system Safety Shield ostrzegający o poruszających się obiektach, niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz pojazdach w martwym polu, zestaw kamer 360°, czy najnowszej generacji system nawigacji NissanConnect.

Pulsar jest dostępny z dwoma silnikami do wyboru: benzynowym 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz wysokoprężnym 110-konnym Dieslem 1.5 dCi. Oba posiadają bezpośredni wtrysk paliwa i turbosprężarkę.

Nissan Pulsar jest oferowany w trzech poziomach wyposażenia: Visia, Acenta oraz Tekna. W podstawowym poziomie wykończenia - Visia - wyposażenie standardowe obejmuje między innymi: 6 poduszek powietrznych, elektrycznie regulowane szyby przednie oraz lusterka boczne, komputer pokładowy, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system Stop/Start, 5-calowy wyświetlacz Drive‑Assist, klimatyzację manualną czy system audio.

Na liście opcji dostępnych za dopłatą (w zależności od wersji) znalazły się między innymi: zintegrowany system nawigacji z 5,8-calowym dotykowym wyświetlaczem, łączem USB, MP3 oraz iPod, kamerą cofania oraz systemem Bluetooth (Nissan Connect 2.0), Pakiet Auto obejmujący automatyczne wycieraczki, czujnik zmierzchu, samościemniające się lusterko wsteczne oraz system inteligentnego kluczyka I-Key, umożliwiający otwieranie auta bez wyjmowania kluczyka i uruchamianie silnika za pomocą przycisku Start/Stop czy pakiet IT: NissanConnect 2.0, system kamer 360°, elektrycznie składane lusterka, pakiet Safety Shield (ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, ostrzeżenie oniezamierzonej zmianie pasa ruchu, ostrzeżenie o poruszających się obiektach).

Nowy Nissan Pulsar dostępny będzie w 9 kolorach nadwozia.

Cena podstawowej wersji Nissana Pulsar (Visia z silnikiem 1.2 DIG-T 115 KM i manualną skrzynią biegów) to 59 900 zł. Wersję Acenta wyceniono na 66 500, a Tekna - na 79 tys. Dopłata do automatycznej skrzyni Xtronic wynosi 8 tys. Ceny auta z silnikiem wysokoprężnym zaczynają się od 70 tys. (Visia) a kończą na 89 tys. (Tekna).

Jacek Jurecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nissan Pulsar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy