Motor: Jak uniknąć utraty wartości auta?

"Motor" nr 47/2011 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Auto Lider 2011 - trwa 10. edycja największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego. Głosując na swoich faworytów, podzielonych na 13 kategorii, można wygrać cenne nagrody. W tym tygodniu kategoria C - AUTO KOMPAKTOWE.

Przed premierą:

Seat Toledo i Skoda Octavia - następca Exeo i zupełnie nowa generacja Octavii zadebiutują w 2013 r.

Pierwsza jazda:

Citroen DS5 - najnowszy model prestiżowej linii DS. Tutaj awangardowy styl i nowoczesna technologią idą w parze.

Mazda 3 - japoński kompakt przeszedł dyskretny lifting. W gamie znalazły się trzy silniki: 2 benzynowe i jeden turbodiesel.

Reklama

Porównanie:

BMW M5, Mercedes E 63 AMG, Porsche Panamera Turbo S - pierwsza liga sportowych limuzyn. Najnowsze, 560-konne M5 rzuca wyzwanie niemieckiej konkurencji.

Test:

Chevrolet Aveo - miejski sedan z ogromnym, 502-litrowym bagażnikiem i 100-konnym silnikiem 1.4.

Volkswagen Beetle - nowe wcielenie Beetle'a ma mieć więcej sportowego charakteru. Czy wersja 2.0 TSI spełnia tę obietnicę?

Porady:

7 sposobów na tańszą polisę - czyli jak bez zadawania sobie większego trudu zaoszczędzić na ubezpieczeniu.

Jak one tracą? - jak się bronić przed utratą wartości: sześć zasad kupowania nowego samochodu.

Zawieszenie pneumatyczne - co kierowcy aut z pneumatycznym zawieszeniem powinni o nim wiedzieć, by móc reagować na pierwsze oznaki awarii.

Jaki prostownik wybrać? - wyniki testu ośmiu modeli ładowarek do akumulatorów, przeprowadzonego przez GTÜ.

Używane:

Volkswagen Passat - starcie bestsellera z Niemiec z prawie wszystkimi rywalami. Czy naprawdę Passat jest najlepszy?

Peugeot 307 (2001-2008) - gdyby "307" była lepiej wykonana, mogłaby zdominować "klasę Golfa".

Motopasje:

SEMA Show 2011 - tegoroczne targi tuningu w Las Vegas pokazały, że Amerykanie polubili małe auta. Wśród gwiazd imprezy znalazł się Fiat 500!

tygodnik "Motor"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy