Mistrz dostaw

Renault Master - ten pojazd zyskał już sobie wielu zwolenników i to nie tylko dzięki tytułowi dostawczego Samochodu Roku 1998 ale również dzięki swojej wysokiej funkcjonalności sprawdzanej w praktyce na przestrzeni kilku ostatnich lat.

Francuski producent zdecydował się właśnie na wprowadzenie do sprzedaży zupełnie nowej wersji popularnego Mastera. Auto otrzymało świeżą stylizację nadwozia, bardziej ergonomiczny układ wnętrza kabiny, poprawiony komfort, bezpieczeństwo oraz nowe silniki.

Reklama

Oficjalna premiera nowego renault będzie miała miejsce podczas pierwszego dnia targów samochodów dostawczych RAI w Amsterdamie - 16 października tego roku. Zaraz potem (w listopadzie b.r.) Master trafi do europejskich salonów sprzedaży.

Użytkowników aut dostawczych z segmentu pojazdów o ładowności od 2,5-3,5 tony ucieszy informacja o dwóch nowych silnikach wysokoprężnych jakie znalazły się w ofercie nowego Renault Master. Będą to jednostki diesla pracujące w systemie common-rail dCi o pojemnościach 2,5 litra (100 KM) oraz 3,0 litra (136 KM).

Wzbogacą one obecną gamę silników tego pojazdu, stwarzając szeroki wybór, w którym każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Mniejszy motor dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 260 Nm przy 1500 obr/min, natomiast większa jednostka posiada 320 Nm momentu obrotowego przy 1800 obr/min i rozpędza Mastera od 0-100 km/h w 13,4 sekundy.

Nowe Renault Master będzie dostępne w trzech długościach nadwozia - małej (4,89 m), średniej (5,3 m) oraz dużej (5,8 m), a także w trzech różnych jego wysokościach - małej (2,25 m), średniej (2,49 m) i dużej (2,72 m). Najmniejsza wersja zmieści w swoim wnętrzu 8 metrów sześciennych ładunku, natomiast największy Master może przewieźć nawet do 13,9 metrów sześciennych towaru.

Dowiedz się więcej na temat: "Mistrz"

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje