Megane II: czy da się ukraść?

Megane II został wyposażony w najnowsze systemy zabezpieczeń przed kradzieżą. Zamek drzwi kierowcy posiada wysprzęglany bębenek dodatkowo zabezpieczony specjalną osłoną. Wszystkie mechanizmy są zabezpieczone obudowami, a do sterowania wykorzystano linki, które utrudniają wszelkie próby otwarcia przez zahaczenie. Zabezpieczony jest również moduł elektroniczny znajdujący się pod maską.

W odróżnieniu od tradycyjnych systemów blokady rozruchu, karta Renault i odbiorniki dwukrotnie sprawdzają swoją tożsamość. Kod indentyfikacyjny zawarty w transponderze karty jest kodem zmiennym, kodowany jest również układ elektrycznej blokady kolumny kierownicy. W kolumnie kierownicy zastosowano moduł elektroniczny zabezpieczony przed próbami użycia siły. W niektórych krajach dostępna jest również funkcja dodatkowego zabezpieczenia pozwalająca na odłączenie wewnętrznych klamek drzwi poprzez dwukrotne naciśnięcie na kartę. Uniemożliwia ona otwarcie drzwi od środka po stłuczeniu szyby.

Reklama

Tutaj nowe zdjecia megane II.

Dowiedz się więcej na temat: elektroniczny | blokady

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje