Maybach 57S, czyli 1000 Nm!

Koncern Daimler-Chrysler wprowadza na rynek Maybacha 57 w wersji S (special). Po raz pierwszy ten samochód, który ma być mocniejszy i bardziej luksusowy od "zwykłego" 57, pokazano na początku roku na salonie w Genewie.

W "eSce" najważniejsza zmiana zaszła pod maską. Do tej pory obie wersje Maybacha były napędzane 5.5-litrowym silnikiem o mocy 550 KM. Jak stwierdził producent, klienci pragną czegoś więcej... I oto jest.

Reklama

Źródłem napędu Maybacha 57S jest 12-cylindrowy, podwójnie doładowany silnik o pojemności sześciu litrów - ręcznie produkowany przez specjalistów z AMG. Dysponuje on mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym, który został ograniczony elektronicznie do 1000 Nm!

Za mocniejszym silnikiem poszła modyfikacja zawieszenia oraz lepsze osiągi. "ESka" przyspiesza do 100 km/h w pięć sekund, jest to więc wynik, którego może pozazdrościć wiele samochodów uważanych za sportowe. 200 km/h pojawia się na liczniku po 15,8s, a prędkość maksymalna wynosi 275 km/h. Równie imponująca jest elastyczność. Maybach 57S potrafi zwiększyć prędkość z 80 do 120 km/h w ciągu 3,7s.

Kupując Maybacha chcemy się wyróżnić. A jak wyróżnić się wśród posiadaczy Maybachów? Kupując 57S. Oczywiście, nie do pomyślenia byłaby konieczność otwierania maski, by zaprezentować różnice. Dlatego "eSka" otrzymała specjalnie opracowane 20-calowe felgi, dedykowane kolory, zmodyfikowane zderzaki i grill oraz większe końcówki układu wydechowego.

Zobacz GALERIĘ ZDJĘĆ.

Porozmawiaj na Forum.

Dowiedz się więcej na temat: Maybach

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje