Luksus to tylko z Niemiec?

W Europie trudno kogokolwiek przekonać, że luksusowy samochód może być produkowany gdzie indziej niż w Niemczech.

Audi, BMW i Mercedes zawłaszczyły sobie zdecydowaną większość tego segmentu. Nie oznacza to jednak, że inni producenci się poddali i nie mogą konkurować z "wielką trójką".

Reklama

Najnowszy Lexus LS 460 jest potężny, komfortowy i znakomicie wyposażony. W porównaniu tygodnik Motor w najnowszym wydaniu ocenia, jak wypadnie w konfrontacji z nową wersją Mercedesa klasy S.

*Honda Civic Type R, japoński "hot hatch", czyli sportowy hatchback w nowym wcieleniu. Agresywniejszy stylizacyjnie, ale mniej radykalny w prowadzeniu. Wciąż szybki i zapewniający maksimum radości z jazdy, pozwala także na spokojniejszą jazdę na co dzień.

Dziennikarz Motoru miał szansę po raz pierwszy wsiąść do trzydrzwiowego hatchbacka o mocy 201 KM.

*W tym roku mija 60 lat, od kiedy Enzo Ferrari założył jedną z najsłynniejszych firm samochodowych. To Ferrari zwyciężyło więcej Grand Prix Formuły 1 niż jakikolwiek inny zespół. To Ferrari jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. Kim był Enzo?

Nieprzystępnym perfekcjonistą i autokratą, który w swoim życiu pochwalił kogoś najwyżej kilka razy, czy w głębi serca jednak ciepłym człowiekiem? 34 porady Drogowe hity z satelity Jeżeli rynek nawigacji satelitarnych nadal będzie rozwijał się tak szybko, jak dotychczas, to już za kilka lat ze sklepów zupełnie znikną papierowe atlasy i mapy. Podpowiadamy, jaką nawigację wybrać.

Te i wiele innych tematów znajdziesz w najnowszym wydaniu tygodnika Motor. W kioskach od poniedziałku.

Dowiedz się więcej na temat: luksus | luksusowy samochód | Niemiec

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje